Friday, November 30, 2012

cite dia..

blm prnah lg aku bercerita ttg encik engineer @ my love nie kn..hehe..my love mmg baik dia selalu beri aku smgat tika aku jatuh.dia juga pendengar yg setia mendengar keluhan,kesedihan,kemarahan aku setiap masa walaupn wktu bekerja sbb aku slalu tension kt tempat keje..
dia sentiasa ada tika aku memerlukan,tika aku susah @ senang.dia jgak bnyak membantu aku meningkatkan keyakinan & gerak hati.dia juga byak memberi tunjuk ajar pd aku..
kehadiran dia disisi amat aku hargai sehigga sekarang..segala pertolongan dr dia akn aku ingat..segala kenangan bersamanya akn ttp tersimpan di sanubari aku shhga akhir hyt dr ini..
aku bersyukur kepada Allah kerana memberi aku peluang tuk berada di sisinya.
ye..segalanya telah tertulis..
my love thanks sbb sudi jga & bimbing ayg..ayg syg b..

No comments:

Post a Comment