Friday, February 1, 2013

berakhirlah...........

wah tajuk ..hehe..hari ni merupakan hari terakhir aku bekerja di compny nie..dngan semangat & tnjuk ajr encik engineer sy dah dpt ape yg sya impikan..tuk tahun baru ni sya akan berhijrah dr kapar ke shah alam..
x la berjauhan dgn encik engineer lg..thanks syg..lpas nie encik engineer akan amik & anta sy tuk  bkerja.terima kasih syg jasa mu akn ayg kenang slmanya..
walau pn adakalanya aku sdh sbb dh hampir 2 tahun aku di sini..yg pling pting di sini lah tempat aku bertemu encik engineer..satu ofis, satu deptment..rindu saat itu..thanks gak pd encik engineer sbb byk bg tnjuk ajr msa dia bkerja di sini..
smga aku akan lebih bersemangat di tempat baru..mnjadi yg lebih baik..aku wt kptsan tuk berhjrah ni x de sesapa yg paksa pn dah ni rezeki dari allah tuk aku capai misi aku..hehe..alhamdulillah sgla yg terjadi telah di tentukan olehnya aku hanya mampu merancang...
terima kasih encik engineer sbb sggup bersusah payah bersama ayg slma nie..doakan ayg berjaya di tempat baru ye..

No comments:

Post a Comment