Sunday, October 14, 2012

bersama akhirnya

kami bekerja bersama-sama dlm 1 office..dia byk beri tunjuk ajar pd aku sbb aku nie masih baru dlm industri pembungkusan makanan ye la aku kan dari wood tech.jauh tol bezanya..hehe..tp sbb dah rezeki yg allah beri aku terima & redha..mengenang kembali saat aku dan dia keluar bersama ditemani adik fitri (dah berhenti)..dia la yg slalu ckap kat aku ttg my love..tp aku sedar sape la dr ini..dah la x lawa,x pndai lak tu..huhu(merendah dr lak)..klu x silap aku mggu ke dua @ ke tiga my love telah bwa aku blik kg.wa..cam x caye dpt blik tempat lama..kg my love kat melaka..di sini aku dibesarkan.selama 8 tahun aku & fmly tggal disana..my love bwak aku berjalan sekitar melaka..tempat first kami pg kat taman rama-rama melaka..best sgt..thanks syg..



gmbr msa my love ptog rambut dia..huhu..hilang hensem..but i still love u my love..

No comments:

Post a Comment