Tuesday, October 16, 2012

susah & senang

Bab nie membuatkan aku terus bangun dr kegagalan aku..segalanya atas dorongan my love..kta-kta yg selalu my love berikan membuatkan aku terus bngun dan kuat tuk mempercayai segala takdir ilahi..susah & senang kami harungi bersama shga ke hari ini..terima kasih syg..
bg aku segalanya dah ketentuan allah bila kita senang & susah..aku sentiasa sabar mengahadapi segalanya..semakin aku kenal my love semakin aku kuat..mgkin kata-kata semangat yg selalu diberikan membuatkan aku pecayakan dr aku sendri..sejak mengenali my love banyak perubahan yg berlaku..aku semakin kuat & terus kuat hadapi ape pn rintangan.paling aku gembira my love dah kembalikan semangat aku yg telah hilang dlu..pecaya pada gerak hati tu lah yang selalu my love ingatkan..sekarang aku sentiasa pcya pd gerak hti ku sendri..
thanks syg kerana sentiasa d sisi ayg ketika ayg susah @ senang..love u..

No comments:

Post a Comment